bring it all back to you

hejej..
guud. jag har inte skrivit på fleera dagar, ni måste ju ha saknat ihjäl er? förstår att de var jobbigt.. men nu e jag tillbaka..

I tisdags åkte jag och träffa mina älsklingar Sandra och Lovisa, vi tog bussen hem till Lovisa där vi började kvällen med ett glas vin, samtidigt som vi lagade middag; hamburgare med pomfrit.. Sen fixade vi till oss lite och drack ett glas vin till sen drog vi oss in mot stan och satte oss på Snaps på deras uteservering, oh så mysigt det var :)
jag beställde en P2 men när jag fick den var det fan ingen P2a det smakade rom och beskt och lime så jag vågade mig fram till slut och klaga och då fick jag en ny rosa sursöt drink, även om han i baren vart väldigt bitter. skiter jag i. När vi skule åka hem var vi trötta, så vi gick till Pölsamannen och tog oss en korv, HAHa de var eden äckligaste korv jag ätit så vi slängde dom och gick till en annnan vanlig grill på medis. det var gott.
Hemresan behöver jag inte ens tala om, jag och sandra hade så kul att jag mår dåligt. Det gjorde ont i käkarna och magen , ni vet när man skrattat så sjukt mkt att man inte orkar mer?? Mmm, vi ska allefall göra en musikal, jag skriver manuset.. detta kommer sluta bra.. lite som en sucess.. som Kissies låt. fast slutar den som den så är det ju en katastrof, jaja ... :D

på onsdagen låg jag hemma och hade mej hela dagen, bara drog mig i sängen ( vilket jag gärna skulle vilja göra nu, är bajs trött men kan inte ) men klockan tre åkte jag på ett besök till Ikea med mami, handlade lite nödvändiga saker till lägenheten, blir nog ett antal besök där på de här tre veckorna som är kvar. Haha, på kvällen tog jag mig in till Täby för att träffa My, vi bestämnde oss för att ta en snabb runda på tegel, vi stannade en två tre timmar eller något, det var alldeles för mkt folk så vi drog hem vid elva. Man kunde inte ens ta sig fram och hur kul e de ? gick inte att få något att dricka och våran ekonomi tilätt inte de heller så vi drog hem efter att ha träffat massa roligt folk under rökpauserna..

i torsdags började jag jobba halv 4 och  marcus började jobba klockan 3. så vi hade halva dagen att ligga i sängen tillsammans och prata och ha oss. Sen spelade ju förstås marcus spel också :)
när ja kom hem från jobbet var det en snabb träff med Jennifer, prata lite och smygröka, eftersom vi håller på att sluta. en cigg delade vi på. eller ja, hon tog slumpen och jag tog helan! hhohoo.. sen ringde min älskling mej stressad över att macken stänger snart och vi måste hinna köpa chips och dip till filmen vi ska se ikväll, så då var det bara att åka till bussen och hämta upp honom fort som fasiken :) sen blev det filmen "Waiting".. haha den e såå skön, vi tryckte i oss chipsen innan filmen börjat, inte okej.. fast jag åt popcorn och dip, de är så sjukt gott. popcorn och tortilla dippen, det e majsigt gott.

igår träffade jag upp malin på dagen så vi åkte hem till henne och åt lunch, lax med sås o potatis som hennes mor hade gjort ! Sen åkte vi på en tripp till Arninge, in på systemet och sen in på Elgiganten och hämta mitt busskort hos marcus, han snor alltid det.. ganska irrterande när man ska åka någonstans och  man inser att busskortet inte e däär. :p Sen åkte vi hem och fixa oss, satte oss på bussen och åkte raka vägen till Harry B James, trevligt ställe och trevligt folk.  Träffade riktigt många roliga människor och vi satt med minst 6 olika sällskap under kvällen, vi förflyttade oss runt en del. Många cidrar och öl blev det, och det bästa av allt var att jag blev bjuden hela kvällen av min bästaste bästa vän Malin <3 Var hemma runt halv 6 i natt, fick sjuss hem av braiga philip :) taaack.
nej nu blev inlägget långt.

Nu ska jag åka och tjäna pengar, ska servera på en grabbkväll. Hur kommer detta sluta ? Mohaha..
Sen blir det raka vägen i sängen med marcus. känns som d va jätte länge sen jag träffahonom fast de va igår, bara en snabbis på morgonen så jag saknar honom :(
Vi hörs sexiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0