2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag tatuerade mig, 3 gånger hann jag göra det tillochmed, haha
i januari, Juli, November

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära? (Inom släcken räknas också elr?)
Robert

5. Vilka länder besökte du?

Grekland och Thailand

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
äh

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
9 april

8. Vad var din största framgång 2007?
blev bara snyggare och snyggare, det är vell en framgång?

9. Största misstaget?
inget jag berättar här, men vissa vet

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
haha ja, sjuk har jag allefall varit

11. Bästa köpet?

inget speciellt, det var i såfall mina julklappar, kameran och DC tröjan

12. Vad spenderade du mest pengar på?
hårgrejer och onyttigt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag och victor blev tillsammans !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Like it just the way - Timbaland, Big girls dont cry - Fergie

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare?

16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet ej

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet ej

18. Hur ska du tillbringa julen?
Jag tillbringade den med släkt och familj.

19. Blev du kär i år?
ja

20. Hur många one night stands?
hemliiiiis

21. Favoritprogram på TV?
OC, One three hill,desperate housewifes.

23. Bästa boken du läste i år?
it girl

Mest omtyckta låten från 2007?
helloandgoodbye - here

25. Något du önskade dig och fick?
Ja,

26. Något du önskade dig men inte fick?
nej

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
var med mina vänner

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
massor

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
skit snygg

31. Vad fick dig att må bra?
vänner & victor

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing tatum

33. Vem saknade du?
Robert

34. De bästa nya människorna du träffade?
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0