allefall nyår

nu ska jag försöka hitta lite positiva saker om nyår.
jag behöver ju inte alltid vara så negativ.

men allefall, jag känner mig rätt stressad, jag har glömt att köpa svarta strumpbyxor , och har ingen aning om hur jag ska hinna fixa det. Lovisa kommer hit vid 5, så visst har 5 timmar på mig att åka och köpa, men hur mkt ork tror ni att jag har egentligen? ingen, då blir jag bara ennu mer stressad...

så i hopp om att någon kan fixa strumpbyxor till mig går jag nu omkring och letar sorgset efter någon som kan göra det..hoppas syster ska i väg och handla.. eller pappa eller nååågon bara. hjälp mig.

men fick just veta att ingen utav dom ska åka iväg, okej , men jag kan ju gå utan.. frysa ihjäl..
nej, nu tror jag att jag ska vandra till ica och se om domhar några strumpbyxor att erbjuda mig..
skriver nog imorgon ,inge mer idag. men vi får se, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0