Antilop

För det första, varför vann inte Amanda? 2,7 % ? Väldigt irriterande.
Visst, Marie är riktigt duktig och jag har aldrig gillat någon idol så att jag bryr mig vem som vinner, men Amanda fall jag för direkt, hon är verkligen grym, så fuck you alla som inte röstade på henne :)

Sandra och jag lagade middag, blev tacos mums, vi var ensamna hos mig så vi bestäma oss för att ha en svull och idol kväll ! Men sen hade ju Victor spelning i brottby också, 2 min ifrån mig så då tänkte vi gå dit också, men de var ju samtidigt som idol! så vi löste det genom att spela in idol, springa bort och titta på Victor och hem för att titta på det vi missat och sen för att se vinnaren! Hur välplanerat som helst.

Sen vill jag bara påminna er om att jag är en antilop, ni kanske tänker läste jag fel ? men icke, en antilop är jag, ni hörde rätt. Jag har nämligen varit en springande antilop, en död antilop, en sex antilop och en tränande antilop idag. Hur suveränt är inte det? Haha ni har verkligen ingen aning, jag och sandra är antiloper, så om ni ser antiloper i brottby så vet ni.



Kom precis ifrån Julia också, vi stannade där och tittade på Harry Potter, liten underlig film det.
Men nu är jag hemma, pigg som ett papper ! tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0