blogg cp?

har försökt komma in på min blogg flera gånger idag, men icke sa nicke, inte kom man in
men nu äntligen, började få lite abstinens, men nu släppte den!

dan innan nyårs afton, usch
jag hatar allt sånt där, valborg, midsommar,jul,nyår.. bara en ursäkt för att få supa..
men jag, ska ha en nykter nyår allefall! ni kanske tänker : vaaa VARFÖR DÅ?? , men nu är det såhär till alla er som är beronde av alkohol och inte kan se att man faktiskt kan ha kul utan och kan minnas sin nyår mkt bättre plus att må mycket bättre dan efter och spara pengar. men men, visst.. drick er så fulla så att ni deckar innan 12.. not my problem.. så stolt över mig själv!

allefall, eftersom jag itne får fira nyår med min älskling så ska vi ha lite nyårs firande ikväll, haha mysigt faktiskt..
och imorgon ska jag vara med bästa vännerna<3 något jag ser väldigt mkt fram emot.
har ingen aning om vart vi ska vara en, vi har lite olika alternativ. så vi får se..
sis ska ha fest hemma, så får se om man crashar hennes party ;D nej, men vi får se vart vi hamnar, spela roll var man är bara man får va med sina vänner tycker jag.. eller är det coolt att vara på den största festen? äh, ha en bra nyårs afton allefall..

har fin fin klänning, fin fina skor och kommer ha fin fint hår! vilka kommer vara snyggast imorgon? jo de vet jag
jag vet allefall någon som kommer vara ful imorgon hur mycket hon än försöker vara snygg... :)
nej, nu ska jag gå och hitta på något, jag har så äckligt tråkigt, därför tar jag ut allt hat här.

men allefall, min morgon började perfekt.. min victor kom upp med frukost på sängen till mig, hur söt e han inte?
tittade på oc och mös. så ser faktiskt en perfekt morgon ut.. han hade lagat pannkakor till mig och allt möjligt.. <3


can you turn my black roses red?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0