Blogg, ens liv som alla kan läsa?

det verkar som att bloggen har blivit ett sätt för människor att hänga ut sitt liv på, sina innersta tankar och känslor, jag menar alla kan läsa ? varför ska alla veta hur man känner, hur man mår osv.
Jag skulle aldrig kunna skriva personliga grejer i bloggen eller internet, jag skriver om mina dagar , det bra i mitt liv. det är vell det folk vill läsa?
eller va säger ni? vill ni att jag berättar allt?
Jag vet inte.. kanske skulle va skönt att göra så, men tror endå att det är skönare att bara berätta och prata me nära folk.. äh, skitsamma...

och jag är sjuk, som vanligt..ruffsig i håret är jag också, näe lockar är det, har inte orkat kollat hur det ser ut riktigt..
jag skulle kunna säga massa saker jag är och vad jag gör..men det orkar jag inte..

Alexandra åker snart till Thailand i en månad, hur ska jag klara mig ? jag vet faktiskt inte, mitt liv åker ifrån mig.
det är inte bra , inte bra.

Blev bjuden på två olika roliga 'evangemang' idag, Helens utflyttnings fest , Jessicas skiva..
Skojj!

DH ikväll, yipi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0