bubbly

Hallo!
idag är det fredag igen.fast det är ju lov så alla dagar är som fredag och lördag..
vilket det har varit för mig ett tag nu, haha
har bara tagit det lungt hela veckan, varit med victor mest och slappat.
försöker planera mitt nyår, men det går inge bra, jag får vell sitta hemma då..

Alexandra kommer till Brottby idag, var väldigt länge sen jag träffade den saken så ska försöka träffa henne imorgon <3

ikväll vill jag bara va hemma, ta det lungt.. jätte skönt,  jag har blivit sån här inne människa..
fasst saknar ju såklart mitt andra liv lite, men men.. det kommer vell tilbaka så småningom..


Jag saknar Lovisa & Sandra

215 dagar Magaluf
107 dagar Spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0