en dag i bilen , fram och tillbaka

Självklart så hämtade Sofie mig idag, vi åkte till täby för att möta pappa för att få lite pengar, käkade donken och bara strosade om kring, mötte Sofies kompis Helena i täby, så hon följde med oss till Kungens kurva, ni undrar säkert varför vi åkte dit, men nu var det så att min julklapp från pappa var en kamera och den kameran fanns bara just där, så vi fick ta en tur dit, men det gick så bra så, så nu har jag min kamera.. men öppnar inte förns på julafton...:)
så kul att träffa min sötnos, blir så glad av det..har varit riktigt skönt att prata lite och så tycker jag !

kan någon bara förklara alla dessa människor som är ÖVERALLT ?
i centrum, i affärer, på gatan, i bilen, på gångvägen.. ÖVERALLT!!
man kommer inte fram någonstans när man går och man kommer inte fram någonstans när man kör bil för då är de köer som räcker enda bort till Kina! SKÖNT!

allefall, har skaffat mig en plats på en frisör salong nu där jag ska jobba under det här halvåret tills jag börjar linjen i höst, kommer bli ganska slappt, eftersom jag gjort de flesta kärnämnena! skönt!
men jag kommer få gå med 92or!! inget emot er, men det är faktiskt 2 år... aja, skitsamma..

ska göra något nu, e trött så tror jag ska bara vila och äta..
har jul lov nu :D sova sova sova och göra vad jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0