En fredag och en födelsedag och jul och en spelning och en undebar torsdag med älskling

Som sagt, Lovisa fyller år idag, jätte spännande..plus att det bara är 10 dagar till jul, ja snart är den över..
men älskar förstås presenterna, det är ju ett plus med julen att alla får presenter till och med jag ! haha
Ska vara med älskling på julen, vi ska käka lunch med min släkt och sen bege oss tillhonom, för lite julklappsöppning och sen hem till mig till mina paket och sen på kvällen öppna våra presenter til varandra, åh.
det blir nog en bra julafton trots allt, även om jag hatar de.

Sandra kommer hit runt 6 och käkar middag med mig , sen ska vi ju såklart hem till Adde och fira Lovisa,
blir spel, sång och alkohol ( inte mkt alkohol för min del ) , det kommer bli super bra.. nu är det bara ett år kvar gumman tills du är 18, och 10 månader till min 18års dag , hehe.. det kommer bli as kul när vi är 18!

Victor har final på sin talangjakt i kväll på runan,
raggar lite folk åt honom, så gå dit om ni inte har något att göra
RUNAN
INSLÄPP 20.00
60 KR
jag hoppas med heeela mitt hjärta att dom vinner :)
rösta på Sound of emergency

igår hade jag och Victor Lucia dag, vi åt lussibullar , drack julmust och tittade på filmer sen jag var liten, och ja, han tycker fortfarande att jag är lika äcklig, haha, men jag var faktiskt söt?
Har laddat hem OTH 4 nu också, så vi tittade på det, sen var det läggdags för han skulleupp till jobbet 7, men jag fick lite sovmorgon till 9, rätt skönt, men vaknade av världens huvud värk och kunde inte vara upp så gick och la mig och sov till halv 3.. så nu mår jag mycket bättre.. vill ju vara frisk för ikväll!
snart kommer victor och säger hej :) Puss

122 dagar - Spanien
229 dagar - Magaluf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0