förlovade

Julafton var okej, inte mer.
käkade lunch med släkten, tittade på kalle anka, Kalle anka är så tråkigt men ett måste varje år..

gick in till oss sen och öppnade våra julklappar inom familjen, mys.
Sen gick jag hem till Victor och hans familj, öppnade våra julklappar, och spelade rappa kalja med family.
dagen gick väldigt segt, somnade sen och vaknade imorse av att mamma ringde, då var det dags att åka till henne för att fira jul ! välditg mysigt.. vi har gjort knäck, dom blev hur goda som helst. Och så gjorde vi wok och käkade.
hel mysigt.. tittade på den roligaste filmen, Heartbreak hotell, haha. så kul.

och, jag och victor är förlovade =) finaste ringarna, med ingraverat och allt.

Mina julklappar


Pappa
Digitalkamera
Morgonrock

Mamma & Mormor
Pengar
OC 4
Choklad

Syster
Ljus
Bok
Duschgrejs
200 kr på H&M

Victor
min efterlängtade DC tröja
choklad
hårfärg

image45

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fina julklappar :)

2007-12-25 @ 17:44:12
Postat av: yeah

var köper man sån dc tröja?:D

2008-02-23 @ 00:18:02
Postat av: micchis

inte den blekaste, finns i stan på någon affär :p
fick den i present så vet ej,
junkyard typ

2008-02-24 @ 15:58:07
Postat av: yeah

men den är skön alllafall? då måste ja ha sån:D

2008-04-14 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0