god jul önskar vi er alla, alallalala

tja, god jul.
har varit vaken sen 8, har ju småbarn här som varit vakna sen 6 som skriker och har sig, så ingen sovmorgon inte.. både jag och carro är sjuka, kul jul. och jag älskar att själva julkänslan försvinner, ingen snö och bara ingen känsla alls..yes, min vilja kom igenom!
men nu är det allefall julafton, jag får lite saker jag vill ha, öppnar inte julklapparna förräns ikväll, så vet inte vad jag får, men det är ju något positivt med julen, sen maten är skit äcklig och det är kallt. så tack för presenter och sen tack och hej :)
sen är julen över...

trotsade julen igår, när familjen + systrarna åt julmiddag, åt jag Kyckling med pommfrit.. mmmm..

min dag kommer då att se ut såhär, tid
11.30 victor ankommer
12.00 hjälpa till med mat hos farmor
13.00 äta med släkt och vänner
15.00 Kalle Anka såklart
16.00 gå hem till Victor
18.00 hem och öppna julklappar

sen vet jag inte, det blir nog bra antar jag..

uppdaterar sen om mina så kallade presenter =)



219 dagar Magaluf
112 dagar Spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0