grått hår

ni har ingen aning om hur hemskt det är!! jag har grått hur.. och hur fan kan det komma sig?
JO såhär, jag köpte en färg ( har gjort  hos frisör alla andra gånger) men så tänkte jag att det skadar vell inte om jag lägger i en egen färg på utväxt och lite på det ljusa så det blir ännu ljusare.. så började jag sätta i den "intensiva blonderingen" , ser hur håret typ blir mörkare och mörkare, blir lite rädd men victor säger att jag ska vänta tills jag sköljt ut, så har jag gjort det och då är det mörkt, men det kanske blir ljust när jag torkar det tänktej ag, och det blev det, MEN med gråa jävla nyanser i det, och jag lovar det syns, det är hemskt hemskt hemskt, så idag blir det akut till frisören och om hon inte har någon tid skiter jag i om mitt hår blir ennu gråare, jag köper en färg till, fasst av en annan sort.. usch,
jag tänker ringa och klaga, håret ska vell endå inte bli grått om det står intensiv blondering?

återkommer med besked sen om hur mitt hår ser ut i kväll..
allefall...

jag och victor ska vara barnvakt ikväll till Nils och Olle <3
det ska faktiskt bli jätte mysigt..så det ser jag framemot, dom barnen är för roliga ibland.. eller hela tiden kanske man ska säga...

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0