haha JÄTTE TRÅKIGT

Vad heter du: Mikaela

Var bor du: Brottby, åh

Trivs du där: Nej

Brukar du läsa horoskop: ja, och jag tror på det 

Har du körkort: Övningskör

Favoritdjur: Giraff

Festar du mycket: Ibland

Sprit, cider, vin eller öl: Cider och öl

Brukar du bli för full: nejdå :)

Antal kuddar i sängen: 3

Äger du ett busskort: Ja , fått från skolan !

Vad åt du till frukost: Lussibullar 

Har du haft sex idag: och det skulle jag säkert berätta för er :)

Nästa mål i ditt liv: hitta ett jobb ;P

Hur svarar du i mobilen: TJA!

Antal timmar sömn inatt: 5 h

Sov du ensam: Japp.

Din hobby: Victor, kompisar,

Vad är det för veckodag?: måndag

Vad åt du senast: choklad

Vem fick du sms av senast: Alexandra

Vem ringde dig senast: pappa

Godaste ölen du druckit: jag vet inte

Vilka hårfärger har du haft: Blond, brunt,svart,rött , oranget ;D

Vad såg du senast på TV: OC

Vad läser du för bok just nu: Killar och tjejer

Längd: 160 cm

Skostorlek: 35/36

Hårfärg: Blondt

Är du kär i någon:  ja, Victor <3

Vad gör du om ett år: reser runt som en galning

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja

Dricker du: ja det måste man vell? annars torkar man ut

Vilken parfym använder du: Cat deluxe

Vilka skor använder du: stövlar och gumpa dojjer

Dagens klädsel: Mjukis

Kommentarer
Postat av: Mickis

Dagens klädsel: Mjukis

helt rätt!

2007-12-10 @ 12:54:17
URL: http://fluuum.blogg.se
Postat av: Mickis

Dagens klädsel: Mjukis

helt rätt!

2007-12-10 @ 12:54:21
URL: http://fluuum.blogg.se
Postat av: Malin

va, är du 160?! då är ju vi lika långa! haha. trodde du var längre ;D

2007-12-10 @ 13:48:27
Postat av: micchis

Mickis: så skönt ju :)
Malin: haha japp, tydligen så är vi det ;D jag har iförsej intemätt mig på ett tag men sist jag mätte mig var jag 1,59 så antar att jag är 1,60 - 1,61 nu . :)

2007-12-11 @ 11:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0