Irriterad?

Sluta bry dig, och gör allt så stor, det är bara töntigt :)
vad är det du är så "arg" över ? du e skum.

Trött, victor och jag tittade på Transformers igår, jag ville då inte se den men den visade sig faktiskt vara rätt bra, eller rätt långdragen men rolig och så, sen tittade vi på Ett öga rött, typ sämsta film jag sett .

Ska köpa julklapp till Victor idag, vet precis vad jag ska köpa och det är jätte spännande.

Lovisa och Adde bjöd in oss på en liten fest kväll, men det var ingen bra dag plus att vi inte visste hur vi skulle komma dit eller hem. Så vi kom helt enkelt fram till att det var bättre en annan dag !! men det hade varit väldigt roligt.

8 månader idag Robert, längtar så otroligt mkt att få träffa dig igen..saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0