Julklapp

Idag ska mamma och jag handla lite julklappar, ska hjälpa henne köpa till barnen..
själv hoppas jag att jag verkligen får min kamera som jag vill ha, men den verkar vara slut överallt :(
men jag hoppas verkligen dom köper den..vill ha en kamera.. ska köpa till pappsen idag också.


jag är så glad att det inte är snö ute! haha, min vilja har gått igenom..så det blir ingen speciell vinter i år hoppas jag.. längtar bara tills våren är här och man kan börja vara ute igen utan att frysa ihjäl sig..

kan nästan inte förstå att det är den 17 december redan, fy fasiken vad snabbt det går .. men det är bara bra.


119 dagar - Spanien
226 dagar - Magaluf

uppdaterar senare, tjabba!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fyller år på lördag, 20 ;D

2007-12-17 @ 12:59:19
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: micchis

yees, grattis du :)

2007-12-18 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0