Julklappar & pengar

Hur sjutton ska jag ha råd med julklappar? ja det kan man undra.
visst, dom flesta är klara men jag har fortfarande 3 saker kvar, och en är till pappa, en är till Lovisa ( som fyller år ) och en till victor, och allt är dyrt. Visst ja har 1000 kr på mitt kort, men 900 av dom ska jag ge till Sandra för resan.
MEN nu är det såhär att mitt kort har avmagnitiserats! så det funkar inte, inte på bankomaterna och inte i affärer. så det kommer dröja ca 2 veckor tills jag får ett nytt kort och då har redan Lovisa fyllt år plus att mina andra julklappar blir försenade.. MEN DET ÄR LUNGT! Så jag har inga pengar till julklappar, vare sig kortet funkat eller inte, och jag har inga pengar till Sandra.. Det suger !

dags att hitta jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0