Jullov inom kort kort tid

Inte för att jag går i skolan, men jag går fortfarande upp tidiga mornar och är super trött.
men snart så är det lov, då får man sova ut, träffa sina kompisar mer och behöver inte passa några tider, skönt!
Ska till skolan idag kl 3 för att bestämma lite saker med syon, åh gud vad jag inte orkar åka dit.
fasst får ju såklart träffa mina vänner, och alexandra som åker på torsdag :(
Jag och Sandra planerade en avskeds middag för alex imorgon, kina mat och sådär mys.
så bäst för henne att hon kan! för jga kommer sakna ihjäl mig.

hade väldigt svårt att somna inatt så jag är inte direkt utvilad nu.. skulle gärna vilja krypa ner i sängen igen, stänga av mobilen och sova! men icke sa nicke, det kan jag inte göra.. och jag blir såå trött har  150573541 möten per dag.. man kanske tröttnar

och på fredag då så fyller min älskling Lovisa år, och jag ska fira henne så det dundrar om det :D
bara att hon inte bestämt vad som ska hända på hennes dag, men det löser sig ju.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0