Kina

Hallå!

Min natt har varit hemsk.. jag sov hemma hos victor, det var ju inte hemskt men mitt på natten vid kl 4 ska jag vända mig om lite i sängen så mitt ben råkar stöta till ett fullt Coca cola glas som står på säng bordet så allt faller ner på mig och i sängen. Så jag kunde ju inte sova på lakanet, och victor gick inte att väcka så jag fick skrubba och ta en handuk att sova på och det var inte skönt kan jag lova..men är rätt utvilad endå.

julafton snart, hatar det, men som sagt behöver pengar och det hoppas jag att jag får i julklapp, plus att jag vill ge mina presenter till alla.

väntar på pappa nu, ska iväg sen efter det kl 4 typ så ska jag Sandra och Alexandra äta Kina mat  i v-tuna :)
Vi ska ha en hej då middag , eftersom hon åker på torsdag i en månad :( <3
ja hoppas på att få gå in i godis affären också, haha såklart

Victor och jag åt lyxmat igår, först Maci till lunch ;D och sen thai mat på kvällen, thai och kina är det goaste som finns. så skulle vi hyra en film också som vi verkligen ville se, men när vi kom till affärn så hade vi 5 kr för lite. jätte äckligt, men jag fick allfeall min choklad som jag tjatat om hela dagen !

9 dagar, sen lov! sova, slappa, och bara gör VAD jag vill !! 9 dagar orkar jag stå ut allefall, med att gå upp tidigt.
ska åka nu, tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0