Ni

jag känner så mycket saknad inom mig efter vissa personer, ni har ingen aning om vilken stor plats ni har i mitt hjärta även om ni är alldeles för långt bort för att se och förstå. Gör så fruktansvärt ont, varför inte kunna få vara nära eller med alla som man vill ha nära sig?
Vissa sätter du långt bort i från mig, dom mest behövande, vissa tar du från mig helt, tar dom från jorden, medans du låter andra bara gå och låter dom glömma..vissa får jag bara inte ha i mitt liv, för att allt går åt helvete då.varfär är det så? behöver er alla ju.
.

finns en person jag tänker på väldigt mycket..som jag saknar något otroligt, någon som betydde massor på kort tid. och fortfarande betyder..som jag inte kan släppa..
vill bara ha det där missade samtalet på mobilen en gång till , eller ett sms..

saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0