njuter, överlycklig

jag njuter, så in i bomben av den här dagen..
kan inte rå för det, njuter bara, en bra dag idag !

Så allefall, har precis vart i danderyd och victor har sökt jobb, hoppas någon hör av sig.
Väntar på mina "vänner" Eva och Sören nu.. Sen ska jag och victor laga middag och sen bär det av till frissan.

Mycket speciella dagar i december.. Lovisa fyller år den 14 , får se vad man hittar på för överasskning.
Victor och jag firar 8 månader den 15 <3

och vet ni vad? jag ska bli frisör , så är läget sörni.

Lovisa, jätte härligt samtal härom kvällen, jag saknar dig din fis

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det var hur trevligt samtal som helst :)
jag saknar dig med

2007-12-06 @ 05:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0