omtumlande, ja det kan jag lova

Jag tänker verkligen inte berätta om min helg i detaljer, jag tror inte ni förstår.
men jag kan berätta att den har varit trevlig på några olika sätt också..
Lovisa fyllde ju år i Fredags, så vi åkte hem till Adde och var några st där som firade hennes dag,
visst , det hände saker som gör att man verkligen undrar över vissa saker, och jag kan lova er som ni kanske märkt att varje gång jag går på "fest" så händer det alltid något dåligt , inte med mig men runt om kring, haha jag bringer verkligen otur, och det är jätte hemskt. Allefall, vi tog en taxi hem vid kl halv 1 och strosade omkring i Brottby ett litet tag och bara drog in några friska vågor utav luft! tönt

Idag,  vaknade jag och Lovisa, helt outvilade och något bakis.. jag fick sova på en madrass som var en meter lång ? förstår ni hur hemskt det är, nej asså nej, ni gör verkligen inte det, MMM
låg i sängen hela dagen enda till kl 3 och sen mådde vi bättre så då fixade vi i ordning oss och mötte Sandra vid ica och köpte middag, blev såklart tacos för det gör vi godast..Gjorde även en morotskaka, som blev bränd och glasyren räckte inte.. den var inte god..Så jag Lovisa Julia och Sandra käkade middag och firade Lovisa i efterskott, och det var jätte kul. Som vanligt har jag kramper i magen typ cancer när jag har varit med dom.. vi har HEMSKT kul, och det värsta är att jag menar verkligen att det är hemskt :S haha!!
Ni har ingen aning om va vi gjorde, GANGSTA!! BAXA BILEN!!  eeaj.
skulle ha gått på dop idag egentligen med Victor på hans lillasysters dop, men jag var sjuk och ville inte gå och hosta på alla barnen så att dom dör i lunginflammation..nej, det ville jag inte..så jag börjar faktiskt sakna min prinsilins lite, vi hade 8 månader idag också, men det ska vi fira imorgon !

vill bara säga att jag vann alla omgångar i singstar också, haha jag är SÅ stolt, för jag har sämst röst men bäst endå? hur kommer det sig, jo här har ni svaret; singstar är gjort för mig.

Nu ska jag och Lovisa gå upp och rappa, återkommer med text imorgon, godnatt

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad önskar du dig i julklapp?

2007-12-16 @ 02:01:42
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: lovingnurse

hej! ha en trevlig natt :)

2007-12-16 @ 02:02:03
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Mikaela

charming man: jag önskar mig faktiskt bara pengar, va önskar du dig sj? :)

lovingnurse: tack detsamma !!

2007-12-16 @ 14:18:19
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0