ont i magen

Hej, det är sol !!! ser ni det? JA SOL! tack för att de inte regnar längre. tack tack tack
Ska åka till skolan nu om en timma, så får säga ett riktigt hejdå till Alex :( och så träffa Sofie, som jag inte träffat på år och dar och timmar och minuter osv.

Allefall igår, jag skrattar så mycket när jag är med alex och sandra att jag vet inte vad jag ska ta mig till, får kramper i magen ...Det är hemskt. man blir så crazy av att va med dom..
Vi åkte till berga och käkade Kina, super gott men skit dålig service, doms om kom efter oss fick maten före oss, och vi fick vänta en och en halv timma typ på maten :O jävla kina.
och jag fick gå in i min godis affär !! så nu har jag en jätte stor påse hemma med allt gott man kan tänka sig..

sista avsnittet av DH igår :( jag vill se mer. men jag och victor har alelfall laddat hem One tree hill S 4 . Så vi ska kolla ikväll..


Jag har typ börjat packa.. haha
231 dagar till Magaluf
124 dagar till spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0