Promblemas no meras

Löst!
Jag ska vara med Sandra ikväll och jag kan i allefall få ihop två saker, victors spelning och Idol finalen.
Känns ganska bra, men endå väldigt tråkigt att missa Helens fest. Men så får det vara ibland, och eftersom jag är sjuk fortfarande så känner jag mest för att ta det lungt.
Det problemet är löst ja, men inte pengar problemet.
Jag har INGEN aning om hur jag gör med det, kunde lånat av mamma och pappa men har redan lånat av dom så himla mycket så är egentligen skyldig dom allt på kortet !

Vart en tidig morgon idag, sov hos Victor så han åkte till jobbet nu då sjussade han hem mig, och varför är det mörkt när man går upp? varför är det som att de är kväll ? När vi åkte förbi skolan, stod små barn och väntade utanför dörrarna med sina ryggsäckar, det såg helt sjukt ut att dom stod där i mörkret. Aja..

Är faktiskt trött, så det skulle ju inte vara fel och lägga sig i sängen och sova lite till?
Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0