Såhär är jag, japp

Namn: Mikaela
Vad drack du senast: juice
Vad gjorde du igår kväll: var barnvakt åt Nils&Olle
Hur många hamstrar har du haft: Ingen
Kan du gå ner i spagat: Nej, jag är den mest oviga människan du kan tänka dig
Vad ska du göra i kväll: Lämna OTH till julia, sen sova
Vad ska du göra i morgon: Ta det lungt
Senaste inköp: Min egen julklapp
Senaste film: Dolt under ytan
Vad har du i ditt fönster: ljus stake, en blomma och lite andra saker
Tycker du om att cykla: Nej det är det värsta jag vet
Vem som du över hos senast: Victor
Vem sov hos dig senast: Victor det med
Vem pussade du på senast: Victor
Vad ska du göra nu: ta en promenad
Vad ska du göra sen: Sova
Vem träffade du sist: Sofie och Helena
Vem vill du träffa nu: Lovisa
Sjunger du i duschen: Ibland
Vem ringde dig senast: Sofie
Vem ringde du senast: Lovisa
När somnade du inatt: kl 11
När ska du gå och lägga dig i kväll: när jag somnar
Vad gjorde du för 3 timmar sen: Var i kungens kurva
Vad skulle du vilja göra nu: sova
Vad heter du just nu på msn: Mikaela
Är du kär i någon just nu: Ja
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja, känner massor utav Mikaelor, men inte med samma efternamn
morgontrött: nej
När är du född: 6 oktober 90
Var bor du? Brottby
Nuvarande hårfärg? Blond
Riktiga hårfärg? Mörkblond
Ögonfärg? : blå
Vad läser du för bok: killa och tjejer
Vad har du för parfym idag? min vanliga
Vill du ha barn? Ja
Hur stort är ditt rum? Lite både och
Tv/data i ditt rum? Ja
Piercingar? läppen, naveln, tungan, näsan
Tatueringar: Japp 3 st.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0