Saw 4

Jag är skräckslagen, eller nej inte skräckslagen, jag är äcklad så jag mår illa och mår riktigt dåligt över den filmen.
Jag har inte sett någon värre, började äcklig och var äcklig enda till slutet, helt sjukt.
Jag,Sandra,Alexandra och Matte gick på bio och såg saw4, jag säger bara se den inte!
jag skrek inte, jag grät kan jag säga, fast inte så det syndes utan inombords, så rädd var jag, och jag hatar lilla jigsaw, jag lovar att han kommer komma och sprätta upp mig inatt och lägga en bandspelare brevid, så om ni inte ser mig kan ni vell gå förbi mitt hus och se om ni hittar mig och ett band? Shysst.
jag sprang sista vägen hem.. jag lovar att han kom cyklande efter, så nu sitter jag här med astma och är jätte rädd.. Jag som i vanliga fall inte brukar vara rädd, men den här filmen.. den var inte läskig utan bara så jävla hemskt äcklig och hemsk helt enkelt..usch usch säger jag bara, så nu MÅSTE victor sova hos mig, jag sover inte ensam skiter i hur länge jag får vänta på honom ( han e på inflyttningsfest ) jag tänker vänta på honom, lägger mig inte i mörket själv och hör snurrandet från den lilla cykelns hjul. Ja, så här blir jag ibland.. rädd helt enkelt..
ne men varför inte, det är ju jätte fräscht när dom skär upp huvudet och tar ut hjärnan och sprättar upp kroppen och sågar rebenen. Jätte snällt att ni visar det, MM verkligen..

nä, det var jätte trevlig att gå på bio, om vi valt en annan film förstås, men är nöjd endå över att jag fick tillbringa min kväll med dom tre människorna ! är väldigt trött av allt skratt som man får ur sej efter att man varit med dom, kommer typ ha träningsverk imorgon, hehe. Jag och Sandra käkade fin middag hemma hos henne, jätte mysigt, god mat och jag kan lova er att vi har roliga planer på gång, HAHA !! foto time!

Nu är det bara 241 dagar 23 timmar och 14 minuter tills vi åker till Magaluf, vet inte vilken tid planet går men så många dagar är det allefall kvar. Japp, jag ska ha nedräkning!
tack och hej


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej,
förlåt att jag inte sa hej. Lyssnade på musik och såg att det var du först på bussen.
Har också dett saw 4, fortfarande äcklad ;)

2007-12-02 @ 12:28:31
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0