Varför detta väder?

okej, jag vill inte att det ska snöa och vara alldeles vitt ute, men regn i december ?
för det första så kan man ju inte gå ut och njuta av vädret eftersom då blir man helt blöt och förkyld
när det är snö kan man allefall vara ute och det kan till och med vara sol samtidigt, skumt att man blir deprimerad den här årstiden , titta bara ut genom fönstret så får vell vem som helst självmordstankar ?

Som Sandra Sk säger, det enda som gör en på bra humör är ju att se fram emot resan..
Alla mina resor jag ska göra, åh det ska bli så härligt.. har börjat med sparkonto nu där jag har 600 kr, haha en bra början allefall.
funderar på om jag ska gå kvar i skolan allefall och gå turism / handel så får jag åka till spanien i mars? haha.
japp älskar att resa, så va gör man inte för det..

Ska väcka victor nu och sen se sex and the city! 


couse in my heart i will always belive
that we are meant for eachother

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vet, hatar när det regnar när det är snö. Snön försvinner ju!

2007-12-04 @ 09:52:07
URL: http://angelicafredriksson.blogg.se
Postat av: Lovisa

det här vädret är det värsta som finns!!!

2007-12-04 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0