2007

Det har vart ett både bra och dåligt år..
är fortfarande en månad kvar på året, en hemsk månad, snö jul stress kallt
men det överlever man vell om man tänker på att det faktiskt är ett nytt år, en ny början.
Lite händelser jag kommer ihåg från året:
- Thailand
- Alex&Patriks fest
- Kreta med Erika
- Sälen med Victor 
- Systers 19 årsdag + student
- Jossan och Jejje helgen
- Sofie 18
- 15 April, Mikaela & Victor
- Danmark med Lovisa
- Alexandras körkort
- sommarminnen
m.m

*Thailand, en underbar resa med Alexandra, vi var där i tre veckor tillsammans och jag tror aldrig jag mått så bra som dom veckorna, det var helt otroligt kul, alla kvällar vi satt nere på strand baren, tittade på horor, tatuerade mig första gången oj så mycket skratt det finns från den resan. Firade nyår och ringde kl 6 ( svensk tid ) och sa gott nytt år men det var ju tids skillnad, haha..
 Bild från thai , nyår.

* Och deras fest dårå, jag vet inte vad som var så speciellt med den, men jag mådde helt enkelt sjukt bra p åden festen, jag var lycklig och hade otroligt kul.. Träffade folk som blev ens vänner och det gjorde att jag och Alexandra.W blev närmare, och så kul som jag har haft med henne på sista året, tack vare festen.

* Erikas och minas årliga resor, sen vi var små har vi alltid åkt tillsammans nästan varje sommar, senaste somrarna har det vart Turkiet och sen nu i sommras då Kreta. 2 veckor var jag där, hon kom efter en vecka och det var jätte kul, Erikas och mina resor är ju det bästa, finns så m ycket bilder och så mycket minnen, skrattar bara jag tänker på det.. Sola 8 timmar per dag, gå till supermarket 10 gånger per dag för att köpa godis och bara bli arga på varadnra för absolut ingenting, haha härligt..

image25 Erika och jag Kreta

* Sen var ju jag och VIctor iväg till sälen också i somras.. Upp till hans farmor, samtidigt som hans pappa och han syskon var där. Vi bodde i en stuga, badade badtunna på kvällarna drack med hans farbror ;D haha och dom tvingade iväg mig att fiska :S men det värsta var att jag tyckte det va kul sen, haha. Sen kom ju Adde och Lovisa upp i 2 dagar och bodde med oss, det var ju ett av dom bästa dagarna. saknar <3

 Adde, Lovisa och Victor. Mysig helg.

*Lyckad födelsedag fick hon allefall, Linnea söp sig  så full att hon inte ens kom in på krogen, kunde inte ens gå när hon gick från oss haha, jag och victor och Lovisa drog massa folk hem till mig och det vart en super mysig kväll, ett minne som jag verkligen kommer ihåg..Studenten var helt galen, Andrea när hon höll sitt tal, har aldrig skrattat så mkt..

 syster + vän

* Mina sysslingar kom över på student helgen och vi festade glatt varenda dag :D det var jätte kul , hadde inte träffat dom på ett år typ. Första dagen var vi i Vallentuna på student fest, träffade på folk jag inte träffat på länge. Slutade lite illa, men glad var jag för det, dag 2 var vi hemma hos julia och söp Cecili full . Hahaha DET VAR KUL KAN JAG LOVA!!

* Sofie fyllde 18, hon fick en super bra present av mig och Sandra, och hennes fest var lyckad " jag ramlar för backen, men det är bara för att jag har högklackat" skumt, varför ramlade ingen annan?

 Älsklings sofie

* Den dagen jag och Victor blev tillsammans, 15/4-07 och enså länge är det vi ! och kommer alltid vara..


* Jag och Lovisa åkte till Danmark i Mars till hennes far. wie, vi fick gå på krogen ingen leg koll där ;) haha man kände ju sig ganska stor somfick köpa cigg , alkohol och gå på krogen. Men det var så jävla kul. träffade Majkel P också, och vi fick med oss enormt mycket minnen hem <3
  Jag & Lovisa

* Sen tog ju Alexandra körkort, FAN VA KUL VI HAFT SEN DESS!! det kan jag lova.. Grattis älsk.



haha nu har ni lite att läsa va... lite tråkigt inlägg men fick lust att skriva om mina 2007 minnen...


Idag så kom HSM 2 ut, ja självklart hyrde jag och victor den, fasst han är iväg och träffar Johan nu, men han kommer senare, vi har precis ätit maci..Har sökt jobb idag också, så nu väntar jag på svar så jag kan bli utskriven från skolan!
ska gå och titta på OTH nu... TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0