<3

har haft en super helg :) i fredags kom mina tjejer hem till mig och vi käkade middag.
det började me att jag alex och sandra åkte till berga och hämtade upp sötnosen lovisa och så handlade vi mat på willys och gick såklart in på den kända godis affären . jag var i himmel riket faktiskt.
vi åkte hem lagade mat och dukade fint, blev jätte gott. Sen sjöng vi singstar och spelade spel, hhaha jag vann flera gånger :O Caroline och Victor var med också, det var kul.
Vi hade hyrt en skräckis också, den var inte så bra faktiskt, inge läskig, men men .

igår var jag med Victor och Alexandra en stund på dagen, Lovisa var med ett tag med, vi åt maci och såg film.
sen var jag och victor med varandra hela kvällen, carro och victor var med också och vi sjöng singstar ! jätte kul, jag har blivit helt förälskad i singstar nu :p

på tisdag ska jag färga mitt hår igen, sista gången typ, hoppas det blir som jag tänkt mig. iih. men nu ska jag gå . Ih. puss


Victor hälsar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0