9 AUGUSTI - 16 AUGUSTI 2008 MAGALUF

fan va jag är glad, resan är bokad och klar nu, vi drar om aa okej, 9 månader, men endå, det går snabbt :D
jag ser verkligen fram emot det och det är så skönt att ha resan bokad.. vårat hotell kommer då att se ut såhär :

 Rosa del mar.
Himla spännande du :)
och jag åker med dessa fina tjejer
image18image19

det kommer bli GALET roligt. dagarna är redan planerad gå upp äte frukost på frukostbuffen som var SÅ viktig, haha, gå ner till stranden ligga där miinst 8 timmar och gå hem duscha sova, så man blir pigg och sen bär det av UT!!! japp det gör det garanterat!! vill ha augusti nu, hoppas det går snabbt.. <3

Kommentarer
Postat av: Malin

jättefint hotell ju! era lyxisar! ;D
jag kommer bergs få bo på gatan eller nåt mot erat hotell.. :P

2007-11-16 @ 20:19:21
Postat av: micchis

visst är det ? :D skit mysigt hotell.
haha nejdå, tror jag inte, sista minuten resor har också fina hotell faktiskt.

2007-11-16 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0