en underbar dag och en tråkig dag.

igår blev det som mysigast. Victor kom hem till mig med en stor blombukett, så fin.
vi åkte och köpte mat och lagade till våran favoritmat och tittade på film och bara var, började planera våran resa vi ska göra i April, vi funderar på att åka till Goa, ingen av oss har varit där, så det ska bli spännande, men då får det bli en sista minuten, så det blir ju billigare. Men det ser jag verkligen fram emot <3

jag och tjejerna ska åka in till täby snart och boka resan :D, fy fasiken vad kul det ska bli. Magaluf blir det som sagt. visar sen vilket hotell det blev och avrese dag!
ska försöka tvinga med mig mamma till täby, så hon och jag kan gå där en stund kanske. hm.. ska nog ringa direkt :D  ska gå och göra mig iordning.

  ska ju tatuera mig, funderar på vart jag ska göra..något av dom där ställena kanske fast andra motiv en dom som dom har på bilderna... åh måste beställa tid snart, har ju m itt presentkort..

Lovisa åker till varberg i 2 veckor :( uuh.... <3 kommer sakna ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag kommer sakna dig med :(

2007-11-16 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0