fräsching/ magaluf

tjaba, sitter här trött som en, jaa jag vet inte vad trött är jag allefall, saknar vissa av mina vänner gör jag också..
kom precis hem från stan, har fixat håret så nu e jag vell ganska nöjd, det är okej blond färg, lagom sisådär !
lovisa var med också :)
nu ska jag snart gå över till Sandra och vet ni vad vi ska göra ?!! VI SKA BOKA RESA SNART, på fredag och idag ska vi kolla ut vilket hotell. det är jag Sandra och Sandra sk som åker, gud va kul vi 3 ska ha, längtar.. fasst de är då i augusti nästa år, haha men längta kan man ju få göra och boka med !!:)

pappa har krymt mina kläder också, shysst. så nu når min "klänning" inte ens över rumpan, härligt pappsen, du är sämst på att tvätta :p

jag hoppas jag får träffa snussi idag också, när jag inte träffat han på hela dagen saknar jag honom :) <3

image11 MIN!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ni gör så att era föräldrar skriver på en grej så får ni åka fast ni inte är 18? min mamma trodde nämligen itne på att det fanns en sån grej när jag sa det igår.. :P
men kostar det inte jättemycket om ni bokar redan nu, en hel resa? eller är ni miljonärer? :P
jag och en kompis vill också åka utomlands nästa år, men vi ska typ ta en sista minuten resa isåfall så det blir billigare. :P

2007-11-15 @ 17:18:42
Postat av: Malin

Malin D var det som skrev alltså, haha. :)

2007-11-15 @ 17:20:54
Postat av: micchis

haha jag förstod attdet var du.
ja precis, mina kompisar kommer redan att vara 18 när vi reser, men jag kommer fortfarande vara 17 och då får man hem ett formulär som föräldern skriver på och så.
nja, klart det blir lite dyrare en sista minuten men vi vill göra resan perfekt så vi läggerut lite mer pengar, som vi sparat och så :)
ja men vad mysigt, det är smart att ta sista minuten faktiskt.

2007-11-16 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0