Godmorgon alla morgonpigga

Jag är trött, men jag var tvungen att gå upp, min lärare kommer hem till mig om en halvtimma! blä.
vi ska vell gå igenom lite saker.. är trött men det skiter jag i, för idag är det fredag!
Jag och victor ska shoppa idag ;D han hatar att göra det med mig, och jag kan förstå honom. men nu ska vi allefall göra det. Sen åker vi antagligen till Victors far och sover över en natt, mysigt. och jag ska få sova ut första gången imorgon på typ en och halv vecka, så vi har bestämt oss för att ligga i sängen HELA dagen..
På lördag ska jag och mina vänner hitta på något, vi har inte bestämt en, får se vad vi hittar på vi kommer alltid på något roligt.

Hm, ska köpa julklappar idag, har inga pengar så det får typ bli en penna var till alla.
ne, men lite billigare julklappar i år, kanske ingen plasma tv till alla i familjen, för det har jag inte råd med ;)

ska gå och byta om nu och sen vänta på att min lärare åker hem så jag kan krypa ner hos victor i sängen igen!! så det så. TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0