hahahahahahahaha, äckel :)

Idag har ja haft en braig dag. Har vart i täby med Alexandra och sökt jobb, och bokat resan åt henne :) hon följer antagligen med oss till Magaluf, så nu har hon också bokat :D gud va kul. vi fyra tjejer..
är lite problem med pengar bara, jag måste skaffa ettt jobb annars kommer jag aldrig ha råd, äh det löser sig alltid. måste ha pengar till victors och mina resa också. Du ditt lilla äckel som tror att du kan förstöra, det kommer du aldrig lyckas med, för du är ful :)

har bestämt tatuering nu också,
image20 inte texten "click to view" haha, men solen antagligen mellan skulderbladen eller svanken, fasst tror det blir skuldebladen för på svanken tänkte jag ha en annan. men den är HEMLIG!
ska med Sandra imorgon hon ska tatuera sin handled ett hjärta, jag vill också göra handleden , ävenf asst jag har på ena så vill ajg göra något på andra handie!

Väntar på Victor nu, hoppas jag :p va inte säkert att han skulle komma, men är ensam ikväll så jag hoppas han kommer och äter middag med mig.. är jätte sugen på  hamburgare !
ska spela tvspel nu, TJA

tänkte bara säga att jag hatar att åka med alexandra i hennes bil hon är dangerous! haha,
MOVE ALONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0