hej skolan!

ja, kan ni tänka er jag träffade min skola för första gången på drygt 2 månader, det var skumt! men kul, visst jag var var visserligen bara där från 15.00 - 16.00 men endå :P det kändes både bra och dåligt.
meen mina vänner hade redan åkt hem , så dom fick man ju inte träffa, blä.

haha blev galen på pappa, jag hade lagt mitt granat äpple i kylen sen när jag skulle ta det var det borta, och jag letade och så frågade jag pappa då sa han att han slängt det för att han trodde de var ett gammalt äpple ? :O MEN HALLÅ, aldrig hört talas om granatäpple ? neej tydligen inte, arg.

imorgon ska jag göra håret, och på onsdag med, mycket pengar, men så får de va. om man vill bli fin får man lida pin, inte för att man lider när man gör av med pengar! haha usch för mig..
ska gå nu, ska käka. TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0