Jag åkte karusell igår och jag blev snurrig

Hej!
nu sitter jag här igen, självklart.  Uppdatering en gång per dag ;D haha
fick just reda att vi är lediga från skolan på måndag för att det har vart öppet hus( vilket jag inte var på) men så är det i allefall, väldigt skönt.
vet inte hur jag ska tillbringa de här sista timmarna på dagen..
jag och victor har tagit en promenad idag, var faktiskt skönt..åt fet mat gjorde vi också, haha..

är lika trött fortfarande som jag var igår, sov skit dåligt inatt så jag får se vad jag göra, jag hoppas att malin kommer hem , var ett tag sen vi sågs , så jag saknar henne en aning.
Lovisa saknar jag också, kan hon aldrig komma hem från göteborg? 2 veckor är för långt.

Sandra och Sk tatuerade sig ju också häromdagen, det vart väldigt fint, men dom var lite nervösa, båda höll på att svimma så jag försökte lunga dom med att det inte var så farligt, haha.. domf örstår inte hur jag kan längta att få göra en till tatuering, men jag tycker inte att de är så hemskt..är inge nervös för måndag allefall, jag längtar bara dit.
hoppas det blir bra..

jag är arg, besviken och irriterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0