mama we all go to hell

idag har jag haft en jätte mysig dag, har varit i Arninge och storhandlat med mormor och mami.
Det tog sin tid, men så är det ju med lite äldre människor men det var mysigt endå, och  mormor insisterade på att jag skulle få massa saker av henne så det är ju bara att tacka och ta emot man har inget att säga till om, haha. hon e för bäst min mormor. sen köpte jag lite skor och fick klänning och vantar av mormor <3
sen åkte vi till Maci och käkade hur gott var inte det? :D jo det var jätte gott.

ni vet inte vad jag hittade på ica, LUSSIBULLAR, tror ni jag blev glad eller? jag älskar lussisar mer en allt annat, så ikväll blir det svull!

när jag kom hem väntade victor hemma hos mig så vi satte på en film och mös.
nu sitter jag här bara och lyssnar på ny musik, jag älskar det, musik bästa som finns.

och jag är jätte irriterad på en viss person, som jag just nu hatar väldigt mycket, usch för dig. kan du inte va trevlig allefall ? det gör mig lessen, för du vet va jag tycker om dig. :(

imorgon ska jag och sofie in till täby tror jag, eller stan får se för måste egentligen till stan och lämna ett par byxor som jag inte vill ha, och på fredag ska vi på spelning jag och kompisar :) ska bli kul. HEJJA på victor och hans vänner ( band  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0