Mikaela hjärta Victor

7 underbara månader idag älskling. Det måste firas :)
vi ska laga god middag, kanske bio? inte vet jag ;D nått mys sa vi allefall, det ska bli jätte mysigt...
Carolines pojke är här också, så vi kanske hittar på något med dom, det är alltid lika roligt. vi får se.

har precis varit på en liten tur med papsi, fick dåliga nyheter också, men det är vell bara att tacka och ta emot det man får antar jag..

Jag SKA köpa lussisar idag har jag bestämt,nu var det för länge sen jag åt det. hehe, det är ju så smaskiit !
har inget att skriva faktiskt, ska bli en lung helg igen, ja tro va ni vill men så är läget, ni som inte vet behöver inte säga ett skit :) så de så.
ska se på teve,TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0