Ny vecka imorgon

Japp, så är det.. börjar skolan imorgon en dag i taget som man säger. Ska bli båda kul och tråkigt! får ju umgås med mina kära vänner.  Va ett bra tag sen jag var där så det är lite "ny skola känsla" ;) haha, ne men lite spännande.

å helgen har varit helt okej, lung och skön igen.. det är faktsikt rätt skönt när man sitter här på söndagen och berättar om sin helg utan ångest eller bakis :p så  mina helger är faktsikt väldigt underbara om jag ska överdriva lite.. I fredags var jag med Carro och Victor 2, vi åt gott och kollade Idol och filmer. Vi hade det faktiskt mysigt !
Senare på natten kom en lite full Victor 1 till mig ( min ), han hade haft spelning och ja, jag är en dålig flickvän ;) haha.. men kunde ju inte gå, så då fick jag allefall sova med mitt hjärta..Vaknade dagen därpå och jag och victor hade världens mysigaste dag. Vi köpte våran favvo rätt, tänker inte säga för då kommer någon sno receptet, det är hemlighetsstämplat inom vårat förhållande. Sen hyrde vi 4 st filmer, SCREAM :D haha var så sjukt länge sen jag såg dom filmerna, så det var lite kul. Somnade i soffan, båda två. Så vi vaknade i mitten av en film och gick upp. på morgonen insåg vi att vi glömt släcka ljusen där nere :| läskigt.

ska kila nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0