Robert <3 9/11

7 månader, förstår inte att det kan gå så snabbt. känns som om det var för någon vecka sen vi sågs sist..
jag har klarat mig, men inte lika bra som jag hade gjort med dig. det är säkert... undrar varje dag hur det hade varit om du funnits kvar med oss alla.. otrolig saknad..gubben :( <3 rip.

idag är det fredag, skönt skönt! steg upp halv 10 , faktiskt utvilad.. spelade lite tv spel och åt godis. haha
sen kom min farbror och såg till mig och vi pratade och bestämde att vi ska äta middag i helgen, älskar hans mat, mums. Nu sitter jag här bestämmer lite mat osv, kvällen blev inte som planerat men jag ska vara med tjejerna endå, vi ska äta middag hos mig vet inte riktigt vad för nått än, sen blir det efterrätt glass varma hallon krossad vit choklad . gott. sen ska vi bara ha en riktig tjej kväll. hur mysigt som helst. dom tre är dom bästa jag har.
tänkte hyra en skräckis också , så vi är riktigt skrajja när vi går och sover. synd att man missar spelningen ikväll, men det kommer fler gånger, man får acceptera läget lixom ibland.

Victor började på sitt nya jobb idag, hoppas att det går bra.. det ligger i arninge så han ska köpa hem Lussisar till mig och granatäpple . jag älskar det, äter det hela tiden.. så otroligt gott.. han ficks in present av mig igår också , sina nya skor dom var skit snygga faktiskt.

nu ska jag gå och duscha, tvätta, plocka in tvätt och äta. YO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0