två roliga dagar i sträck är inte ofta man har.

Hej!
Igår träffade jag min kvinna Sofie i täby. Hur mysigt var inte det lixom.
Vi åt pizza på den där italienska restaurangen brevid Maci, i täby c, jätte god verkligen satt och pratade och skratta som vanligt. Båda två var urtrötta så efter 2 timmar i täby satte vi oss ner på en bänk och väntade på att åka hem , haha . Men jag orkar inte åka hem för jag skulle va i Danderyd kl 6, så kändes så onödigt att åka hem kl 4 och sen va hemma typ 5 och sen åka tillbaka direkt. Provad lite kläder och så. Brun var hon också, sådär fint brun som man vill vara, och knallvit i håret hehe :)

idag gick jag upp kl halv 7 :| OMG! det var hemskt, första gången på flera veckor. jag är supertrött nu och kl är bara halv 4. Mamma och jag åkte till stan senare och böt ett par byxor och käkade och tittade i affär. Först vägrade dom att byta min byxor i affären för att jga inte hade kvitto då blev jag så förbannad och väntade tills den tjej som jobbade när jag köpte byxorna kom och då gick det alldeles utmärkt att byta, hon e så otroligt söt den tjejen:) alltid lika trevlig. och sen kommer jag hem och då har Victor städat mitt rum flera timmar, haha så söt. så det är rent som bara den där inne nu !

Ska åka ner till mamma snart och äta kina mat, det är nog det godaste som finns.
Sen tänkte jag övningsköra lite på gården, har ju inte fått mitt tillstånd än :/

jag skulle ha träffat malin idag egentligen men så blev det icke :( får inte åka ensam.. det här suger.
 söto.

imorgon är det fredag och det är då Victors spelning äger rum, men den sket ju sig pga en sak. Jag som så gärna ville gå :( fan... Men jag och tjejplumpisarna får vell hitta på någe annat mys pys. det löser sig alltid.. alexandra har ju som sagt bilen, haha smyga iväg med den.. kanske kan ta en liten roadtrip till!

VI HAR FÅTT AKVARIUM wie, det kom idag och fiskarna kommerom en vecka, så överlycklig !!
dom installerade det imorse, sen när Victor kom  ner på morgonen var hela vardagsrummet en översvämmning då hade akvariet gått sönder :( men nu är det lagat och uppstädat, så nu står det där så fint.. och jag som ville ha en sjöhäst i akvariet men de gick inte för det är saltvattens djur och vi har sötvatten.. illa illa. så nu e jag lite ledsen.

Det här underbara flickorna ska jag tillbringa dagen med imorgon


nu ska jag kila, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0