yesterday

igår var jag alexandra och sandra i täby på "fest"! det var inte alls mkt folk där så vi fick dra dit några. Älskling och Jonas kom , och alex kompisar Matte och Jimmy. det blev jätte kul till slut. Mycket skratt, dans, sång och alkohol :)
kvällen var ganska perfekt, men sen kommer ju den där dagen efter, bakis. haha jag hatar det. men endå så vill jag festa hela tiden.. så det gör inget om man lider dagen efter.. Tog en taxi hem vid halv 3, skönt och billigt faktiskt eftersom vi var 4 st som delade på den.

Ikväll åker jag till victors pappa, vi stannar där till lördag, lite skönt att komma bort faktiskt. vi ska fira hans födelesedag också med middag och så. Så skriver nog inte förns på lördag eller nått.
Ska in till stan och shoppa imorgon :D wie.
puss

 du är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0