ALEX&SANDRA ROADTRIP

tja! min kväll består utav mina underbara tjejkompisar alexandra och sandra och en bil och andra kompisar, kul va? :)
vi ska ha road trip med bra musik i bilen och göra hemlisar. haha ROADTRIP
så jävla bäst

ska tjata på alex att hon stannar på maci också, blev lite sugen på glass. haha eller en milkieshakie.
men vilken mcdonalds vi stannar på vet man aldrig kanske blir i Skåne ;D haha!

Imorgon är det partie i kårsta, men jag har ingen dricka och nu orkar jag inte fixa så det är inte så kul att gå dit, får se om jag åker dit en stund, alla mina vänner ska ju dit..
men de är så drygt att åka komunalt hem från kårsta på natten, sista tåget går typ 12 , fy.

näe nu ska jag gå och sätta på mig kläder, sitter naken förstår ni ! SÅ TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0