blame it on me

godmorgon.
jag skulle ha åkt till skolan idag och lämnat ett papper men jag orkade inte. så nu sitter jag här rastlös och trött.
men har precis ätit god frukost och sett på film med min älsk victor. men nu åkte han, han skulle vara med en kompis så jag ska vell också hitta på nått, fasst är typ för trött..

nu ringde min lärare också, hon ska alltid ringa och titta till mig så att jag mår bra, hon är rätt gullig :)

jag har tagit ut min piercing i läppen nu också, det känns jätte tomt och ser helt cp ut, men jag hoppas det blir bättre för imorgon ska jag göra en ny :D wie. älskar förnyingar.. ´
jag blir så aggressiv på mina läppar, jämt så torra och svider, det är inte okej :| usch.
men det är så jävla mys att hösten/ vintern är på väg på ett sätt, älskar att gå i stan på höst/vintern, så mys.
det bäst är ju att julhandla. jag vill göra det nu.

mamma har fått för sig att ansiktet kan ruttna om man piercar sig, förstår inte var hon får allt ifrån!
aja hon ska allefall följa me..

jag känner att det är dags att duscha mitt hår, har haft massor utav mousse i det, så då känns det så kladdigt efter , äckligt ju.

idag är det desperate housewifes kväll med Sandra .

farmor fyller år idag, grattis =)

9/10-07 idag är det ett halvår sen du försvann gubben, jag saknar dig mer än nånsin och skulle behöva dig här.
Robert Erkenvik, vila i frid <3

Kommentarer
Postat av: Malin D.

anväld lipsyl så kanske dina läppar blir lite bättre. :)

2007-10-09 @ 15:42:01
URL: http://metrobloggen.se/sheisthesadone
Postat av: micchis

jag gör det, men inget funkar, dom blir såhär på hösten/ vintern :/

2007-10-09 @ 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0