en dag i stan och jag är arg

igår hade jag och sofie det vääldigt kul i stan, haha mycket skratt! vi köpte hennes present, vilken jag tror hon var VÄLDIGT nöjd över, och då menar jag verkligen väldigt. Vi åt på hamburgare på burger king, mums det är så mycket godare en maci! aa det var helt enkelt skit mysigt.
sen kom Alexandra och hämtade mig i danderyd, så snäll och underbar som hon e, så vi åkte hem och planerade nästa helg, spännande, får se vad det blir utav det, blev iförsig inte så mkt planering alls vi åkte och hälsade på mamma och pratade med henne en stund sen åkte vi och hämtade sandra och körde på road trip igen, haha. och mcdonalds såklart. sen åkte vi hem och sov. eftersom dom hade skola imorgon, men inte jag ;)

nu är det snart helg och LOV! haha, det som är bra med lovet är att mina väänner e lediga ! wie.
på fredag vet jagi nte vad jag ska göra, på lördag ska jag vara med Alex och kanske Sandra. dricka tror jag.
plus att victor fyller år på lördag, men dom ska på krogen så honom ska jag icke vara med. lite på dagen kanske..
sen är det lov, på lovet hade jag och alexandar tänkt bila upp till västerås till hennes kompisar, väldigt kul.
får se vad som händer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0