Fredag, Lördag, Söndag/ HELG

Fredagen har jag redan berättat om, men som sagt lördagen var victors födelsedag han hade en bra födelsedag och det är jag jätte glad för, jag då som inte är 18 och inte kan följa med på krogen åkte till Täby med Sandra på fest, det var helt okej. Jag & sandra stod mäst själva i ett rum och dansade till musiken, för täby människor är så otroligt tråkiga ;) vårat vin tog slut och vi hade ingen dricka kvar, ochj det var flera timmar kvar tills vi skulle hem så vi tattade lite av andra och det märkte jú ingen, haha.
tråkigheter hände, som vanligt.. jag vill så gärna göra allt bra igen, börja om, ta bort en viss dag.
sen mötte jag victor när jag kom hem, han kom hem lite innan från krogen så vi gick hem till mig och sov, förlåt.

söndag vaknade vi av ett vääldigt sug efter fet mat. så vi köpte hamburgare och tog det lungt, sen var det födelsedags middag hos victor med hans familj, så där åt vi och käka glass, mums. och jag fick reda på hemliasr om victors barndom, haha gud va jag skratta. sen åkte vi och hyrde film köpte chips och mös hemma.
Hittade mitt playstation också, så vi eller jag, haha spelade crash ! så jävla kul, men man blir så arg när man dör.
sen somnade victor i soffan så då tyckte jag att de var dags och lägga oss i sägnen, så la vi oss och läste lite ur operation kärlek, haha skit töntig bok. handlar om två 12 åringar som vill veta hur man hånglar. 
 
saknar alexandra också :( hon var ju icke med i lördags, funderar på om man ska träffa henne imorgon eller nått, fast vi ska ju antagligen till västerås på onsdag :D fy, så kul, en äkta roadtrip.
image5 MIN ALEXANDRA!

´nu ska jag gå och måla, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0