freeedag

inte för att helgerna är så kul att se fram emot, visst mina kompisar är lediga och man kan göra något med dom, men jag får inte dricka pga piercingen, så jag kan inte följa med dom någonstans utan att ha tråkigt typ. Men men, får vell se om jag har någon riktigt snäll kompis som vill umgås med nykter-Mikaela.
jag och Sandra har ju lite andra planer man kan tillta, haha, så jävla hemskt Sms.
har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag, funderar på att kanske åka in till Kungsan med Lovisa för det där med misshandel, usch hemskt. Men det kommer vara sjukt mycket folk och jag hatar folkmassor. men vi får se. Kanske ska åka och äta lunch med mamsen nu också, men känner mig inte helt frisk ennu, fortfarande helt slut i kroppen och hostig.

var och shoppade igår med älsklingen, hittade lite saker, köpte en näspiercing eftersom jag tappade min förra, så jag har gått utan nu ett tag, men självklart så tappade jag den här också, i victors handfat så den ligger vell i avloppet nu, aja. kanske är meningen attj ag inte ska ha någon piercing i näsan.

kanske ska ringa frissan och boka ny tid att göra ännu ljusare, aa det låter bra...
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0