fyfan va trött

kl är 10 och jag är uppe, var uppe vid HALV 10 dessutom, de är för tidigt för mig, har vant mig vid att få sova hela dan och gå upp när jag vill, så det här är skit jobbigt. kanske låter skumt men så är det ! kommer vara en zombie hela dagen.

nu ska jag snart åka iväg me mammsen, prata prata! alltid lika skönt dagen före men sen när dagen kommer vill man inte dit.

jag vet inte om j ag gör ett misstag, jag kan inte säga vad det är men jag känner att jag inte vet om jag gör rätt ! :(
några förstår nog vad jag menar, och jag vill bara veta vad ni tycker, för det känns så jävla fel.. fast endå rätt.. vet att de är rätt men endå så kan det inte vara det om jag känner såhär? åh, de här klamrar sig fast i min hjärna dag och natt, sitter där hela tiden.

Kl 7 idag blir mitt hår ännu ljusare, åh ja, längtar. så kul med förnyingar, fasst även om jag vill ha mitt mörka hår tillbaka, drömde förresten om det att jag färgade mitt hår svart. och ja, det va så fint, saknar det svarta...menmen.

blir ingen DHW med Sandra idag :/ ingen av oss kunde, de va ju synd, älskar tisdagarna när vi bakar och ser på tv ! haha alltid lika snuskiga. planerar resor m.m.


nu ska jag gå och äta något sen bär det av, puss okram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0