girls just wanna have fun

jag sitter här och bara tänker på hur lyckligt lottad jag är. har mina vänner jämt brevid mig och vi har så kul :)
idag ska jag vara med mina vänner och ha hur super kul som helst ! Jag Alex och Sandra (kanske Julia) ska leka idag. 
 
Igår var jag med Victor, han fyller år idag, grattis älskling 19år :)
så vi firade honom med lite middag och satt och drack, för oss själva haha. vi fick låna mammas lägenhet för hon var och jobbade natt, så vi satt där sen hämtade mamma oss och sjussade oss till victor, då mötte vi sandra och tog en trip i brottby och sen hem till Victor och spelade ett spel, så kul!

Jaaaaaaaaag saaaaaaaaaaaknar ooooooooosss, vi alla vi!

Nu ska jag gå och fördröja dagen! kraammmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0