Godmorgon godmorgon

Sitter här och väntar på att kl ska bli 2 ska åka in till stan och träffa sofie då :) vi ska köpa lite saker och äta middag !
det ska bli kul, har inte träffat henne på ett bra tag, och vi som brukade ses varje dag förut ju !! så det ska bli kul.
mysa med älskii!
 
Sofie

Jaa, och mitt hår har blivit en aning ljusare förståss, det går i slow motion men bättre det än att håret ramlar av, haha. tog lång tid för mitt hår är så segt, färgen tar inte på håret :O kUL!

har fått låna Mario - game boy utav carros pojkvän så vi har suttit som besatta sen i förrgår, haha klarat hela spelet har man gjort också. åh, så härligt.

Nu ska jag gå och fixa mig lite grannnaa, kan ju inte åka in naken i stan ;) TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0