Godmorgon

Ja, självklart så ska jag vakna vid 9 när jag inte ska till skolan, alltid lika tidigt.. när man väl kan sova ut så får man inte göra det för då ska huvet få för sig att "nu ska du gå upp", okej om det hade varit fint väder men nu  är det oktober och det regnar?

Hm, jag går ju bara halvtid i skolan så jag går måndagar och tisdagar.. men jag orkade inte gå idag, var alldeles för trött.. ibland får man göra så tycker jag..

Kan berätta va jag har gjort i helgen...
I fredags åkte min far på bröllop i Åre, så jag passade på att ha lite folk, vilket blev till lite mer folk och det va jätte roligt till en början om man säger så..
lördagen var jag på tjejmiddag hos sandra, var verkligen jätte mysigt och jätte god mat.. vi var 7 st tjejer..
Vi sjöng kareoke och drack ( utom jag ) jag var nykter :p
sen kom det massa fler folk vilket jag önskar att de inte hade gjort, pga saker som hände och för att jag inte gillar personer som kom. Men jag stod ut och hade tankar om att sticka knivar i dom !

Lovisa va med hela helgen och kändes verkligen bra att ha henne vid min sida när allt pågick.
Och sandra.. änglar.

nu är det bara 5 dagar till min födelsedag :) och jag förväntar mig presenter av alla ! moha
älskar födelsedagar ; man vaknar jätte tidigt och ligger och väntar på att familjen ska komma upp och sjunga med massor presenter, sen öppnar man och äter tårta samtidigt och sen går man upp och man mår så bra för det är ju faktiskt ens födelsedag! Aja, längtar till lördag så man kan få vara lite glad.

Nu ska jag gå och titta på film sen ska jag käka lunch hos victor, tacos, mums.
Hejdå.

hatar att du får mig att känna såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0